Ja så är vi här nu, nytt ställe, ny design och en himla massa tankar, VÄLKOMNA!

söndag 26 september 2010

Jeff & lite LYX

Somnade 21:00 vaknade 02:40 till en film som hette ”Fearless”. Eftersom huvudrolls innehavaren var Jeff Bridges ”The one and only” piggnade jag till ordentligt. Så där jag satt jag mitt i natten med bara Jeff som sällskap. Underbart…jag bara njöt och vilken bar film, hur har jag kunnat missa den? Trodde jag sett allt som Jeff deltagit iJ
Nu väntar jobb-dag fast vi skulle kunna varit på Rhodos…hm hur gör man det bästa av den situationen? Kanske går med bikini på de leriga skogstigarna på hundpromenaderna med en pina colada i handen, den som jag inte håller kopplena i då ra?
På fredag åker jag och Tomas i alla fall in till City och gör den osäker i 2 dygn.
Så har vi bestämt att åka med Towe och Jerker till Sandhamn i November, till deras SPA. Lite lyx måste vi unna oss nu så att vi inte deppar ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar