Ja så är vi här nu, nytt ställe, ny design och en himla massa tankar, VÄLKOMNA!

söndag 29 april 2012

Tack

Jag har fått jättemånga svar/kommentarer på inlägget jag skrev om facebook och jag är mycket tacksam för erat stöd! Tro inget annat!
Men den största anledningen till att jag skrev om detta på facebook som hänt med mitt fb-konto var för att ni var så många som trodde att jag tagit bort er som vän. Jag ville självklart inte att ni skulle tro det.
 Jag har valt att inte producera några fler svar än de 2 första jag fick och jag skulle självklart inte producerat de heller men tänkte mig inte för, och gjort är gjort men jag tänker ta bort dem.

Den här händelsen är mycket jobbig för mig så trots att jag bara fått så mycket stöd från er så väljer jag att göra på det här viset för jag vill inte "strö salt i såret" hos någon part!

Hoppas ni förstår mig!
Vänligen Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar